Till dig Olivia:*

Haha Oliva kom fram till mig på matten och sa att jag måste skriva lite mer inlägg på bloggen. Jag vet inte vad jag ska skriva oooom så det blir lixom inte roligt för er att läsa... Aja jag gör ett vanligt inlägg om min dag och planerna för helgen. 
Idag har jag varit i skolan. När jag vaknade hade jag sjukt ont i halsen och var täppt i näsan men bestämde mig för att gå till skolan ändå, man missar ju såå mycket! Även fast man bara är sjuk från skolan i någon dag. Så jag gick till skolan även fast jag kände mig "hänging" och hela dagen va grymt seg. Jag har inte mått bra alls men ändå gick jag och gymmade med Linda efter skolan... Haha kanske inte det smartaste men jag hade lovat henne! Vi gymmade ett tag, eller det blev inte så mycket gym eftersom vi mest flamsade haha. Efter det åkte jag hem och gjorde en brasaaa<3333 Så kallt här hemma:( Nu sitter jag och pluggar kemi för vi har kemiprov nästa vecka som jag måste få iaf C på. 
I helgen har jag mest varit med Alex. På fredagen åkte jag och alex och gymmade. Han överraskade mig med en ros som han hade köpt till miig, såå gullig:3 Efter det åkte jag, alex och hans kompis Hugo hem till Hugo och sov där. Sen på lördagen degade vi mest hos Hugo, vaknade runt 11 och spelade lite gta och sånt. Sen runt 3 typ så åkte jag hem. Mamma och pappa hade lagat jättegod mat. Vi hade lite "familjemys" haha gud va gay det låter men det behövdes i vår familj fakitskt! Men det slutade såklart med bråk mellan mig och frida... men innan bråket var det iaf suuupermysigt:) 
På söndagen var det menat att jag skulle gymma med Stella men jag kännde mig sjuk så jag tyckte att det va bäst om jag inte gjorde det. Jag åkte och träffade Alex en stund i stan ist. Vi åt sushi och tog det mest lugnt hemma hos han. Nästa helg har jag planerat nuu men orkar inte berätta om den så det får bli en annan gång. Puuuussss
 
 
1 Fanny:

skriven

Gud så gott med sushi! :)

2 Olivia:

skriven

Jippiee

Kommentera här: