Bloppis?

Hejj bloggen, jag har tänkt ha en bloppis! Har valt ut alla kläder och lite väskor och sånt som jag vill sälja nu. Väntar bara på att min syster ska komma och agera model åt mig haha. Hon blir så bra på bild! Sjuukt!! Känner mig lite som det misslyckade och fula barnet i familjen den fula ankungen hehe, nej mennnn.
Det som jag kommer sälja kommer kosta från 10-200kr. 
Alla pengar som jag tjänar komer gå till min språkresa till Brighton. Vill ju ha lite fickpengar när jag kommer dit!:D Så jag hoppas på att ni är lite taggade iaf och har lust att köpa nåt om ni hittar någonting som skulle passa er! 
 
Haha och jag måste bara säga att jag inte säljer de här kläderna för att jag tycker dem är fula eller någonting sånt! Utan det är bara det att jag antingen har växt ur dem eller har "tröttnat" på dem. Så tro inte att jag kommer tycka att ni bär fula kläder om ni skulle vilja köpa någonting av det av mig. För jag brukar tänka så när jag är inne på en bloppis och då vågar jag inte köpa kläderna hehe. :)
 
Så håll utkik för ett inlägg om min bloppis! Kommer antagligen skapa en ny blogg som bara är för bloppisen. Jag kommer förklara mer där också:) Ha det bra så länge!  /Emma
 
 
1 Anonym:

skriven

Gud vad kul! Spännande!

Kommentera här: