Babe ♥

Ååh har haft både en skitbra helg men även pissdålig.. På fredagen va jag i skolan som vanligt, fick sluta 1! På kvällen va jag med Stella, Greta och Isabelle. Dock så hade vi planerat en sak som inte gick så det va lite tråkigt.. men vi åkte hem till Stella iaf och sov där. Sen på lördagen åkte vi hem run 12. Jag träffade Alex och när vi kom hem gjorde jag direkt pasta och köttfärssås haha! Dock så blev det inte särskilt lyckat.. men aja det gick att äta iaf <3333 Vi gjorde typ ingenting, kollade på film och åt godis hehe. 
Sen på söndagen vaknade jag upp med Aleex. Efter att jag hade panikat över vad jag skulle ha på mig och äntligen valit några kläder åkte vi in till stan. Köpte en hemliiis och "gick runt" vid centralen tills klockan blev fem och jag skulle träffa Amanda. Amanda fyller nämnligen år idag så vi gick och åt på Friday's. Det va så mysigt! Jag har inte träffat henne på några månader så vi hade massa att prata om och planera osv. Vi satt där och hade det supermysigt i några timmar tills vi sa hejdå och jag åkte hem. 
 
Imorgon är det skola igen. Gud jag har verkligen inte alls lust med det:( Vill bara gräva ner mig i sängen och aldrig lämna den:( Menmen, vi hörs någon annan gång dp jag har någonting att skriva om. Adiossss
 
 
 
 

Kommentera här: