nu är jag tillbaka, tror jag

 
Hej! Det va verkligen ett tag sen. Jag har inte skirvit av olika anledningar men nu är jag tillbaks! Eller jag kanske kommer skriva några inlägg i veckan i alla fall. 
 
Idag sov jag till halv 12 och smsade Linn och frågade henne om hon ville träffas. Det ville hoon haha så jag fixade mog och åkte in till NK. Linns kompis Vendela följde också med. Vi gick till nått ställa och beställde ceasarsallad och chevresallad (kan inte stava det hehe) och satt och prata jätte länge. Det var verkligen så himla mysigt! Vi satt sjäälvklart ute och åt då det var så himla fint väder. Jag hade träffat Vendela en gång tidigare för typ ett år sen men då snackade vi typ ingenting så det var kul att träffa henne igen och se hur hon var som person. En väldigt glad och snäll person iaf haha :) 
 
Efter det var Vendela tvungen att gå så jag och Linn gick till Donken hehe och köpte glass. Vi satt där en låång stund och snacka. Sen gick vi runt lite i gallerian tills vi sa hejdå och åkte hem. 
 
Nu ligger jag i sängen och kollar på "the boy in the striped pyjamas". Jag har bara kollat i 30 min och har redan gråtit minst 2 gånger haha så jag rekomenderar den verkligen. 
 
Imorgon blir det nog en lugn dag med mamma och mormor då jag börjar bli riktigt förskyld. Hade feber igår så måste verkligen ta det lugnt. Men sånna dagar behövs!
 
Vi ses! puss / Emma
 
 

Kommentera här: