happy

(((Vi röker vattenpipa - det är bara smak alltså ingen tobak.)))
 
Har haft det så kul dem senaste dagarna! Mår otroligt bra nu. Har hittat mig själv och jag trivs. Livet funkar helt enkelt. Jag sov hos Alex från lördag till söndag. Vi har gymmat båda dagarna så jag är fett stolt haha! Nu har jag träningsverk i benen, magen och armarna men det känns jääävligt bra!
Idag kom jag hem runt 19 och skulle direkt sitta barnvakt så jag sprang iväg dit. Isabelle och Greta skulle ha sovit över hos mig men det blev något strul med båtarna så det gick inte:( GUUUUD hatar att bo här! Ni ska va sjukt glada över att ni inte bor på en ö och måste åka båt hela jävla tiden!! Uuusch... Jo visst lite mysigt kan det va, men verkligen inte på hösten när det bara regnar och blåser hela tiden. 
 

 
Linn är ju i Italien så det är svårt för henne att blogga men så bra som hon är så har hon fixat några tidsinställda inlägg. Jag ska försöka blogga mer men det är så svårt eftersom jag verkligen aldrig har tid. Ni får nöja er med lite småinlägg nu under lovet. Har ingen lust att lägga ner tid på bloggningen nu på lovet då jag vill vara social istället hehe.
 
Nu ska jag sova. Godnatt!
 
 
 

Kommentera här: