New in ~ Proclé

 
Ett "lipbalm" som gör läpparna större. Funkar inte särskilt bra men har ju bara använt den en gång så vi får se! Det kostade runt 50kr och jag köpte det på DMretro. Det gör så sjukt ont på läpparna efter en stund som man har tagit det. Det svider skitmycket och känns som att någont sticker nålar i läpparna + att det blir jättevarmt. Men jag märkte faktiskt resultat men svullnaden går der efter en stund :/ Men om man ska på tex nån fest eller bara vill ha större läppar vid något tillfälle så kan man ju ta det! Jag kommer nog mest använda det i skolan hehe. Tror dock inte att det är så bra för läpparna eftersom det måste vara något slags gift som gör att det svullnar, men det pallar jag inte bry mig om hehehe... Jag har ju så små läppar så det ska bli kul att se om dom kan bli större haha! Hope soooo!
 
Så såg mina läppar ut efter ungefär 3 timmar efter att jag hade använt det. Inte så stora men absolut större än vad dom brukar vara!:D
 
1 Milina Salihodzic:

skriven

Fin färg!

Kommentera här: