Måsten i garderoben ♥

Jag skriver mest om mode men det är allt jag kommer på att skriva om + att jag gillar kläder så nu tänkte jag skriva mina måsten i garderoben!
 
Blus/skjorta 
Snyggt och skönt! Man kan ha till både finare tillfällen som middagar men också till skolan, beror på hur man matchar den!
 
Boots
För mig är det verkligen ett måste, jag har säkert 7-8 styckna. Man kan ha det till jeans, klänning, bara ben och massa mer. Tyvärr är det väldigt dyrt i Sverige men det finns för runt 200 kr i Italien så jag passar på där nere. 
 
Svart klänning
Väldigt basic och behöver inte alls kosta mycket men ändå supersnyggt att ha när man ska på något finare. Det är enkelt att piffa upp med en snygg jacka, mycket smycken och boots!
 
Svarta/vita jeans
Jag älskar mina svarta och vita byxor. Det matchar till nästan alla plagg, kan dock bli lite tråkigt om man har det varje dag (som jag gör...). Det är iallafall perfekta basen! 
 
♥ Snygg kofta 
Perfekt att ha när det är kallt och man vill ha något snyggt! Om du t.ex vill ha ett linne men det blir för kallt med bara det så är det bra med en snygg kofta. 
 
Måsten i garderoben
 
 

Kommentera här: