Christmas soon♥

christmas
 
Min önskelista i år. Underkläder, booomba med det haha älskar det verkligen! Skulle också verkligen behöva en ny väska då den som jag har nu börjar gå sönder:/. Jag har börjat använda olika sorts läppglans myycket mer och tycker verkligen om det! Läppstift är ännu bättre, bara det inte är mörkare än mina läppar haha.
Tänk om jag skulle ha en guldig iphone5! Faan va coolt haha! Inte för att jag begär det, vet ändå att jag inte kommer få det haha men man får ju alltid önska! Har fallit för klänningar, speciellt dom som sitter lite tightare så att man kan ha dom på tex fester. För jag får ju lixom på så många fester... Haha nej men om man ska va extra fin någon gång så är det ju kul att ha en fin men ändå snygg klänning på sig! Det är ju alltid kul att känna sig snygg, right? Ni får inte tro att jag är bortskämd eller nåt! Detta är absolut inte det jag begär att få! Jag begär ingenting alls men som jag sa så får man ju alltid önska och det blir ju lättare för mina föräldrar att köpa julklappar om dom vet vad jag önskar mig lixom, asså vilka kategorier det jag önskar mig har eller vad man ska säga... Aja svårt att förklara, men tro iaf inte att jag får allt jag pekar på eller så för så är det inte:) Även fast det skulle va rätt nice;) Hehe

Kommentera här: