Nyinköpt

Idag vaknade jag och Alex 7 på morgonen och tog en tidig båt som gick från tranholmen redan klockan åtta. Vi åkte först in till söder och åt frukost på subway, hur gott som helst! Herreguuud! 
Efter det åkte vi till Kista för att mellandagshoppa! Jag hittade massa presenter till mina vänner och även ett par jeans från JC för bara 249 kr. 
Alex däremot hittade 3 snygga tröjor och ett par byxor. 
Klockan 12.20 började hundraåringen på bio som vi gick och såg. Den var så bra! Eller snarare rolig haha! Riktig svensk humor👌
Efter det gick vi runt lite gran i affärerna och köpte lite saker, jag blev jättesuggan på glass så vi drog en spontanare - glass på donken. Efter det åkte vi hem till mig och tog det lugnt ett tag tills Alex va tvungen att åka hem. 

Imorgon ska jag upp 7 igen för att sen sätta mig i bilen och åka upp till Edsåsdalen! Där ska jag fira nyår med några kompisar och min familj. Är inte jättetagg på att åka skidor men jaja det blir jag säkert när jag kommer fram. 

Jag kommer nog inte ha tid att blogga när jag är där uppe men sådder jag får lite tid över så sk jag försöka hinna med ett blogginlägg! Om det ens finns internet där...? Men aja nu ska jag sova några timmar innan jag ska upp igen... 
Vi hörs, natti❤️ 

Det vi köpte

Kommentera här: