Christmas

Sitter just nu hemma hos mormor efter att ha gått på en promenad med pappa i regnet. Julen har varit hur mysig som helst! Jag har ätit god mat, skinka, fisk, köttbullar och gröt såklart! Ingen mandel till mig dock. Jag har även kollat på Kalle Anka, öppnat julklappar och spelat snurrspelet med släkten som jag vann påå! Imorgon kommer jag hem och då ska jag försöka hinna fota allt jag fick så att ni också får se! Jag kan iaf berätta att jag har fått en mobil som vi ska försöka fixa idag så att jag kan använda den. Äntligen kommer jag kunna prata med någon.. haha!
 
Imorgon ska jag på kalas hos mina kusiner, Edvin fyller år:) efter det kommer Alex hem till mig och sover där och tidigt på morgonen ska vi åka till Kista för att köpa lite saker på mellandagsrean och sen se på bio. Den 28:e åker jag till Hemavan i Åre så jag kommer inte kunna skriva någonting då.. eller inte för att jag har skrivit någonting nu haha men aja.. jag kommer komma hem senast den 3:e och den 5:e ska jag lyssna på mammas konsert när hon sjunger! Älskar hennes konserter för dom är så himla mysiga. Det är runt 40 kvinnor som sjunger låtar i kyrkan och det är såå fint! Haha gud va konstigt det låter men joo det är faktiskt det hehe. 
 
1 Anonym:

skriven

kan inte Linn göra en videoblogg om vad hon fick i julklapp?? :DD

2 Anonym:

skriven

Kan inte ni båda göra vidios på vad ni fick i julklapp??

Svar: jag kommer kanske göra en video men tror jag bara kommer ta bilder /emma
Emma karlström

Kommentera här: