Livet är rätt nice just nu!

Är så glad. Så lycklig. Allt känns så bra. Mår underbart. Ååh vad jag är tagg på livet! 

★en familj som bryr sig om mig 

Mamma och pappa har blivit så mycket snällare (haha asså dem va snälla förut också men nu bråkar vi mycket mindre och skrattar myycket mer tsm! Det är mycket trevligare hemma), visst dem är kanske lite stränga ibland när det gäller om jag får gå ut eller inte och hur sent jag ska komma hem, men det är jag bara tacksam över! Vill ju inte att dem bara ska släppa iväg mig och inte bry sig alls! ♥

★ riktiga vänner 

 Åååh har världens roligaste kompisar! Vi skrattar KONSTANT! Alla har lika dålig humor haha! Vi har kul tillsammans och kan även prata "seriösa" snack, eller vad man ska säga:) Men alla är jättesnälla och roliga och vi föstår varandra lixooom! haha 

★världens bästa pojkvän

 
Aleeex, asså blir lycklig så fort jag är med honom! Han gör mig jääätteglad och han får mig att känna mig speciell:) haha fett typical att man skriver så men det stämmer faktiskt! 

★ork att satsa på skolan 

Till och med i skolan går det bra! Jag är (hyfsat) aktiv och lyssnar (hyfsat) på genomgångarna haha! Är iaf bättre än vad jag var förut! Så skönt! 
 
 
Lol det låter som att jag tycker att mitt liv är perfekt:P nej det är inte så jag vill att ni ska tänka när ni läser det här. Jag är bara såå lycklig just nu! Sen har jag massa saker som jag verkligen inte gillar med mitt liv, men det har jag inte lust att skriva ut här på bloggen, då blir hela inlägget så negativt.
Det som jag skriver nu är några saker som jag är glad och väldigt tacksam över att jag har! Utan dem skulle jag inte vara någon alls ju. Skulle inte ha något självförtroende, ingen att prata med när jag är ledsen, ingen att skratta med. Gud vad livet skulle vara tråkigt. TAAAAAAAACK för att alla ni fina människor finns, och nu menar jag inte bara mina kompisar, alex och min familj! Utan alla människor som på något sätt har stöttat mig, hjälpt mig, fått mig skratta eller bara funnits där för mig. Tack ♥
 

♥★

 

 

 
 
 

Kommentera här: