Inte bara jag väl?

Så sjukt va låtar kan "beröra" än. Stay och Hurtful av Erik Hassle, Uncover av Sara Larsson och Untill we bleed av Lykke Li kan jag knappt lyssna på utan att börja gråta haha. Så sjukt töntigt men det är verkligen så. Jag lyssnade alltid på dom låtarna (och några fler såklart) för ca ett år sen. Det va då allt va ganska konstigt för mig och jag trivdes inte med mig själv osv.. Men det vill jag inte ta upp här, eller ta upp överhuvudtaget för den tiden är över och jag är så mycket lyckligare nu haha! Men som sagt så är det dom låtarna som berör mig så otroligt mycket. Jag antar att många andra också har sånna låtar som man kan relatera till nån speciell händelse i livet. Det behöver ju inte bara vara låtar, vissa dofter, kläder eller ställen osv är också sånna saker som verkligen kan "väcka känslor", iaf för mig. /Emma

Kommentera här: