Bad and good news

De dåliga sakerna (eller det är bara en hehe) är att min dator har gått sönder:( hela skärmen har är sprucken... Igen... Så irriterande:( Det är därför jag inte har skrivit något på ganska länge. Tycker att det är så jobbigt att skriva på mobilen och min andra dator har ingen laddare så det är ju nice..:/ ska till Björn imorgon och försöka få den fixad :))) 

De bra sakerna är iaf att jag har skaffat gymkort och att jag får gymma alla dagar i veckan:D (förut fick jag bara gymma vissa dagar för att jag va för liten hehe) så jag är ööööverlycklig!:D 
Jag har även bokat språkresa med Amanda och Stella nu! Sååå taggad!! Brighton blev deet:D 
En till bra sak är att jag har fått en till sak såld på bloppisen nu haha, typ inga som köper ju! Det är ju jättebilligt! Kom igen nuuuu!! 
http://emmasbloppiis.blogg.se

Hejdåå❤️
(Snor Stellas bild) 

Kommentera här: