Matförgiftad!?

Jag ooorkar verkligen inte! Jag vet inte vad som är fel, men kul är det iaf inte. Min mage brukar aldrig krångla men nu gör den det som fan! Jag blir gaalen! Igår satt jag barnvakt och föräldrarna hade köpt snabbmat åt oss. Så ja jag åt det vilket jag totalångrar:( Inatt vaknade jag klockan tre av att jag behövde springa på toa. Trodde att jag skulle kräkas... Så har det varit hela dagen idag. Det var friluftsdag idag, skridskor.. haha ganska glad ändå att jag slapp det :/ 
Jag har iaf pluggat, haft lite spaaa lol och städat undan lite i mitt rum till flytten! Såå taggad! Bara två veckor kvar nu!:D Hoppas verkligen att jag blir bättre tills imorgon så att jag kan gå till skolan. Gud va töntligt det lät, men man missar ju så sjukt mycket och jag ligger redan lite efter så aa..  Men det blir nog braa! Nu ska jag gå och skölja ur nån olja jag har i håret (?). jajaja K. Byyeeee /Emma
 
 
 

Kommentera här: