♠ Kort söndag ♠

Hej hej!
Idag vakna jag halv 12 vilket var både skönt men också jobbigt eftersom det kändes som halva dagen gått åt att sova. Aja, jag åt lite frukost och sen gjorde jag lite läxor... Har missat väldigt mycket eftersom jag var sjuk hela förra veckan! Ska bli kul att gå till skolan imorgon iaf!
 
Idag, runt 14:30, blev jag hämtad av Katarina och så körde hon mig och Vendela till Gustav Adolfkyrkan så vi kunde gå på högmässa. Det var ändå ganska mysigt att bara sitta där och lyssna, dock blev det väldigt segt i slutet eftersom vi var där i över en timme. Efter det fick gick vi tillsammans ett tag sen gick vi åt olika vägar eftersom jag bor lite längre bort än vad hon gör så ja. Resten av dagen har jag spenderat med mamma. Vi hara bara legat och snackat i hennes säng! ♥♥♥
 
 
Ful bild från igår när jag var med Emma ♠

Kommentera här: