Godnatt alla fina❤️

Heyheyhey! Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om dagen innan jag ska sova. Ja, idag var det en låång dag.. Började 8.20 och slutade 15.00. På 3 lektioner hade vi prov bland annat beeptest vilket va sjukt jobbigt eftersom jag är förkyld.. Kunde knappt andas :( Men aja det gick inte huuur dåligt som helst iaf :) eller jo haha aja strunt samma! 
Efter skolan åkte jag och fixade en sak i Mörby, pratade med några kunniga och bra människor! Sen åkte jag heeela vägen till min mormor för att vara hemma i 10 minuter, byta om och sminka mig för att sedan åka heeela vägen (1 timma) tillbaka till Danderyds sjukhus för att gå på "teater" på min systers skola. Jag blev typ chockad över hur bra teatern faktiskt var, med tanke på att skol-teatrar oftast suger hehe... Så jag är glad att jag satt på bussen i över 2 timmar! Helt klart värt det haha! 
Efter det fick jag skjuts av mamma hem. Jag satt och pratade med pappa när jag kom hem en lång stund om allt möjligt, praon, brighton, skolan, kompisarna, ja allt möjligt. Hur mysigt som heeelst❤️ Nu ligger jag i sängen och vet inte ens vad jag skriver längre haha... Allt blir så ointressant:( men Jajaja jaaag har iaf haft en toppen dag trots alla prov! Alla har bara varit så glada :D 
 
Nu ska jag sova! Imorgon blir det kanske bloggning, beroende på vad jag hittar på! Det jag har bestämt är att jag ska äta på fridays med mina guuurls haha och sen kanske sova hos någon om vi orkar lol :P Godnatt! ❤️❤️
 

Kommentera här: