Nu gäller det

Vet inte vad som händer. NU är det iaf slut på allt småaätande och icketränande. Här med är jag en ny, friskare och bättre Emma. Eller ska försöka bli det iaf. Är så peppad! Vill se resultat nuuu! :D Det går inte att alltid skylla på olika saker, mensverk, förskyld, läxor, migrän, ja ni förstår nog. SÅÅÅ nu gäller det! Har ett gymkort som jag tror fortfarande håller, hoppas det iaf. Sen ska jag försöka få med några kompisar, Linn och Stella ska skaffa gymkort så det ska bli skitkul! Jag joppas att jag verkligen kämpar och inte ger upp.
Förut var det så sjukt många olika anledningar till att inte gå och gymma haha. Gud jag kunde hitta på vad som helst! Jag har fått massa insperation nu och vill verkligen se resultat. Det går inte att bara önska att man såg ut på ett visst sätt. Man måste kämpa. Wish me good luck! 
 
1 alex <3:

skriven

GOOOOOOOOD LUUUUCK!!! :* <33333 jag hjälper dig om du behöver tips eller nått! <3333

Kommentera här: