Detta är Min åsikt. Det Jag tycker.

 
 
(kolla på Britney's video här)
Jo jag förstår att denna video var jävligt "över gränsen" för många men varför hypar folk egentligen så mycket när Britney gör en sån här video, jag menar Rihannas video var ju inte precis "bättre" och den hypar inte alls lika många över, för att dem är "vana" att Rihanna gör lite mer utmanande videos eller vad?
 
"Britney Spears gjorde nyligen comeback med singeln "Work bitch". Musikvideon fick stort genomslag på nätet - i Storbritannien får den dock inte visas på tv förrän sent på kvällarna på grund av dess utmanande innehåll." 
 
Läste någonstans att det stog så, tyckte det va fett töntigt för asså så utmanande är ju inte videon? Eller är det bara jag? Jag menar, det är ju lixom det som dem lever på, att locka fansen, media och allt det är. Det ända sättet att locka dem nu för tiden är ju genom sånna här videos. Kanske är vi folk som är konstiga eftersom vi bara reagerar på sånna här videos haha;) 
 
Miley Cyrus tillexempel: Hon var först en barnartist, känd som Hannah Montana. Sen ändrade hon sig TOTALT efter filmen last song eller vilken det nu var. Hon började träna - tränade bort alla sina kurvor som egentligen bara va fina på henne ju! Och klippte + färgade håret. HELT ny look och HELT ny personlighet = en HELT ny Miley som fansen inte var vana med. Det gjorde ju såklart att det skrevs om henne öööverallt! Det skrevs massa hat om hennes nya stil men ändå gillar folk hennes musik ju. Haha förvirrade. Hon blev 1000 gånger "kändare" eller vad man ska skriva. Det var ju bara bra för henne för då fick hon mer uppmärksamhet och mer berömelse såklart haha. 
 
 
Men meningen till varför jag skriver det här inlägget är för att jag vill att folk ska se att det kanske finns en anledning till varför artister gör så här. Med så här menar jag att dem gör sina videos ganska porriga osv. Det KAN ju bero på (bara min åsikt) att "folket" lägger ner mer tid på dem som gör lite mer utmanande videos än på dem som bara gör samma saker som alla andra. Jaja ni förstår nog vad jag menar! 
Dock tycker jag att det är synd. Jag tycker inte att artisterna ska behöva känna att dem måste göra si eller så bara för att vi ska bli nöjda och ge dem mer tid. Men jooo såklart det blir så haha! Jag la ju t.ex inte så mycket märke till Mikey föränns hon ändrades. Så hon tjänar ju några tusen fler som ser henne. 
Nu fick jag säga miiitt! Vet inte om det finns nån som håller med mig haha, men jag står för detta iaf:D
Puss och heeeej! 
 

Kommentera här: